понедельник, 18 апреля 2016 г.

Модуль 9 .Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання  , а саме : як яможу допомогти своїм учням  стати самоспрямованими у навчання; як я можу задовольнити різноманітні проблеми учнів; перехід до процесу навчання , що будується  щодо потреб учнів і вимагає адаптації; вчителі мають працювати з учнями щоб допомогти їм розвинути їм навички самоспрямованості; учні мають бути активними у власному навчанні; учителі можуть  диференціювати навчання у чотирьох напрямках; задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення.
 Дізналась багато цікавого.

Комментариев нет:

Отправить комментарий