Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання , а саме : як яможу допомогти своїм учням стати самоспрямованими у навчання; як я можу задовольнити різноманітні проблеми учнів; перехід до процесу навчання , що будується щодо потреб учнів і вимагає адаптації; вчителі мають працювати з учнями щоб допомогти їм розвинути їм навички самоспрямованості; учні мають бути активними у власному навчанні; учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках; задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення.
Дізналась багато цікавого.
Дізналась багато цікавого.
Комментариев нет:
Отправить комментарий