понедельник, 18 апреля 2016 г.

Модуль 10. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені з'ясувати мою роль фасилітатора, в навчанні учнів за методом проектів, а саме яким чином я можу ефективніше навчати учнів відповідно до їх потреб;  як я можу сприяти навчанню учнів  у ролі фасилітатора; яким чином я можу використовувати комп'ютерні технології  для підтримки процесу самостійног навчання учнів : уміння розумно поставити ззапитання - це основа якісного навчання; добре продумані запитання провокують змістовні зв'язки з тим, що учні приносять  до класної кімнати з попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду поведінка вчителів, сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів - все це важливо при створенні навчального процесу , що будується на навчальних потребах учнів.  
Ця робота заставила мене замислитися.

Комментариев нет:

Отправить комментарий